meta name="viewport" content="width=device-width, initial-scale=1” BLOG GADIS TINGGI LAMPAI: After months of not writing.

Jumaat, 20 November 2020

After months of not writing.

 Assalamulaikum w.b.t .

Sumpah lama gila aku tak menulis macam dah takde blog. Hahahaha blog ni kan sekadar tempat sharing aku . Tu laaaa sejak PKP tak pegi jalan mana. Keluar rumah pun haritu sempat pergi Langkawi dan Damansara kejap. Itu pun dah PKPB balik sampai takleh rentas negeri. So takde apa yang nak share sebab tak pegi jalan memana pun. Entahlah malam ni tetiba teringat blog tengok tengok dah 6000+ views haritu baru 4000. Aku cek rank paling ialah pasal Ijazah aku. Maybe sebab banyak freshie yang cari blog pasal uni dan kos aku kot haritu dan kebetulan tak banyak orang share. Satu post tu saja dah 1300 viewers. Saya ni bukan sesiapa. Saya kan cuma ikan.   Ni je weh nak tulis sumpah takde idea. K bye for now nanti aku buat sharing apa apa ya . Stay safe everyone.


- EVERYTHING HAPPEN FOR REASON -


sincerely,

-nhb-                                                                                                                                   

                                                                                                                                        20-11-2020

Tiada ulasan:

Catat Ulasan